Facebook și Instagram adună cel mai mare număr de utilizatori în mediul de socializare din România.
Prin Facebook Ads, ai acces la o targetare optimă, incluzând:
Audiențe de bază: Poți defini un public pe baza unor criterii precum vârsta, interesele și locația.
Audiențe personalizate: Ai posibilitatea să rețintești utilizatorii care au interacționat anterior cu afacerea ta, fie online, fie offline.
Audiențe similare: Poți să-ți direcționezi campaniile către noi utilizatori ai căror interese sunt similare cu cele ale clienților tăi actuali.
Audiența Facebook din România este echilibrată din punct de vedere al genului, cu 50% bărbați și 50% femei, iar datele demografice pe grupele de vârstă sunt următoarele:
20% sunt între 18 și 24 de ani
23% sunt între 25 și 34 de ani
20% sunt între 35 și 44 de ani
32% sunt peste 45 de ani
De ce ar trebui să folosești Facebook Ads?
Facebook este cel mai căutat termen la nivel mondial, oferindu-ți acces la una dintre cele mai mari audiențe din lume.Platforma dispune de peste 2,4 miliarde de utilizatori și peste 7 milioane de advertiseri, asigurându-ți rezultate rapide și eficiente.Datele detaliate pe care le oferă Facebook îți permit să-ți direcționezi campaniile către publicul țintă cu precizie și să personalizezi reclamele în funcție de obiectivele tale specifice de business.
De ce ar trebui să folosești Instagram Ads?
Instagram are o bază solidă de peste 5 milioane de utilizatori în România, iar fiind conectat cu Facebook, poți să vizezi ușor publicul pe baza datelor din Facebook.Rata de implicare pe Instagram este una dintre cele mai ridicate în comparație cu alte platforme de socializare.Reclamele pe Instagram sunt integrate organic în feed-ul utilizatorilor și nu sunt percepute ca fiind intruzive, oferindu-ți o modalitate eficientă de a-ți promova produsele sau serviciile.